melodifestivalen...

ja första deltävlingen håller på just nu, o de va juh inte så skiit bra låtar inte... men de e juh inget ovanligt....
Tror faan amy diamond va bäst o hon är lixom 15 år... vart e tävlingen på väg?

Åt iaf hur god mat som helst idag, kyckling o ris... skit goda grönsaker till, stekta :)
Ser inte fram emot morgondagen iaf, ska jobba mellan 13.30-22, vet även redan nu vem jag ska jobba med o det är världens segaste... såå jävla drygt..... tänker du vara på min sida hela kvällen, tänker inte lyfta ett finger åt henne..

Ja hade tänk att sola men då måste ja åka så jävla tidigt så ja orkar inte, får se om ja gör det efter... men då blire såå jävla sent också.. hehe.... 

näää nu spyr jaa,,, faaan christer sjögren gick vidare, det va de värsta.... men de tror ja beror på att det sänds på kanal 1 o de sitter nog en hel del gamlingar o tittar, så de e dom som röstar bara.... skulle dom ha sänt de på 3an så skulle de nog se lite annorlunda ut...

Just de ja, jag måste lägga ut lite bilder från igår också, men de orkar ja inte göra ikväll o inte imorn för då blire de juh jobbet så tidigt men på måndag kanske :) hehe
Såg att angelica hade lagt ut nån på blddagboken, hehe men hon hade inte me mitt "rumpkort" tack o lov.. hehe när man fått i sig lite så gör man  de knasigaste sakerna....

Tyckte lite synd om Frida idag också, hehe, hon va inte dåligt på lyset igår, ojoj, o när hon går på krogen så är hon lixom på jobbet o festar, snacka ångest? nää d skulle ja aldrig klara... hehe....
Få se om de blir fest hos henne nästa lördag, skulle va skojj ;D


Nää nu blir det en rök o en signal till Anna, sen ska ja ta o lägga mig i sängen  o ta me mig datorn o ha den på magen... men de kan bli lite farligt, lätt att man fastnar då...


Nuu fick ja sa att amy o gick vidare till globen, den yngsta o den äldsta... haha


Kommentarer
Postat av: frida

tyckte oxå synd om mig själv när jag skulle jobba i lördags!! fick höra en o annan komentar från gårdagen.. typ "jag är glad att du lever" hahah..

2008-02-11 @ 12:05:31
URL: http://fridaramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0