Sooovaaa..

Jaaa de ska ja verkligen göra nu, är skit trött, de va rätt lugnt på jobbet men ja blir juh bara ovän me alla tanter hela tiden, hehe dom går mig på nerverna ibland, speciellt om dom ligger på larmknappen... :S Men det gick bättre än ja trodde, med tanke på vem ja jobba me...
Sååå nu ska ja slänga mig i min skööna säng o glo på tv  tills ja sommanar,, ska även ut till köpis imon, ska åka HALV 10 =O men de e bara för att mamma har hyrt släp, ska köpa ny säng till lillebror så ska min moster me o köpa lite grejjer...:)

Men först ska ja lägga ut lite bilder sen i fredags ;)

image10
Angelica Jag Malin

image11
Angelica Jag Malin

image12
Malin och Jag

image13
Malin och Jag igen ;D

image14
Angelica Malin och Jag, Glada va vi :D

image15
Malin och Jag, på väg till krogen ;D

Hehe när ja kolla igenom alla bilderna så upptäckte jag att jag har väligt vita tänder ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0