uscch o fyy...

Jaa snart ska jag till tandläkaren, fyyy jag tycker inte om det.... :S Men de e lika bra o få det gjort.... hoppas inte att de går åt allt för mkt pengar iaf, behöver varenda öre ja kan få hehe....
Vill att de ska dyka om nå mer jobb också, men de verkar inte såå... ska nog ringa barbro imon eller på torsdag.... har juh bara jobbat 3 dagar den här månaden, det är visserligen bara helger men ändå....  vill kunna göra saker utan att tänka efter hela tiden.... men men....
Nu ska jag gå o borsta tänderna, jäkligt noga, hehe.... kan borsta i evigheter innan jag går hehe...
sen ska hoppas jag att jag blir klar i tid där så man kan matcha nån buss ner på stan, ska träffa angelica där... Ja måste juh ha ett par byxor, spela ingen roll vad för byxor, bara det blir nåt!! hehe får se om vi lunchar på stan också, de tror ja nog :D


Nu är det inte allt för länge kvar tills anna fyller år helller, ojoj va jag längtar dit då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0