Utgång :D

Jaa jag fick som ja vela.. det blev utgång iaf... hehe...
Tror faktiskt att de kommer bli jätte skojj... de e jag tessan linda klöven o forsberg... härliga tjejer som man inte träffar allt för ofta....
Så fick ja tvinga mamma att köra mig till systemet också... hehe fast hon precis hade kommit därifrån o hon fråga mig innan hon åkte om ja inte skulle ha nå dricka, nääää sa jaa... hehe hon kom bara hem så hade ja ändrat mig:) inte lätt o va morsa inte, måste ställa upp i tid och otid :D

Men de e såå synd att man måste bli ovän me vissa bara för att man ska ut, ffast den andra personen hade planer o hade inte tänk o va me mig hela kvällen... Fan ska ja sitta o ruttna? nej tack...

O min mamma lagar  god mat till mig nu också, Kyckling ris o massa stekta grönsaker, sååå jävla gott...
Tror ja måste gå o duscha nu så ja slipper stressa sen hehe.... har en tendens att göra allt i sista minuten :S


image22

                                       Jag och Tessan, Sist vi va ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0