Vart en bra dag ändå..

Jaa dagen börja juh inte så bra, dom ringde från jobbet typ 20 över 7 imorse o ville att ja skulle komma dirket o jobba för de va två stycken som va sjuk så de fanns bara 2 personal kvar på hela avdelningen.... Först sa ja nej för ja va såå jävla trött... men sen kunde ja faan inte somna om så då ångra ja mig, hehe ringde upp barbro o fråga om hon hade fixat folk men de hade hon inte, så ja tog 8 bussen o bara hoppades att de skulle va bra folk som jobba, det första ja möttes av va värdlens tråkigaste människa, men fick veta att ja inte skulle va me henne utan på andra sidan med Johan, huuur sköönt som helst... så när ja kom så hade han redan tagit upp alla o till o me börjat me frukost, hehe såå de va väldigt lugnt o skööönt... glad nu att ma tacka ja, hade bara ångrat mig annars.....
Nog om de, jag är skit sugen på att gå ut ikväll, men ja vette faaan hur ja ska göra... :S hehe...


Jag känner starkt med er, tycker såå synd om er... Jag kommer ställa upp till 100%, vad de än är... Hur fan kan de bli såå här? hur det här än kommer sluta så kommer ja ta hand om er alla, dom tre små pluttarna.... fyy faan va ja tycker synd om er..... Små änglar är ni.... Hoppas allt löser sig till det bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0