Yes!!!

Jag har äntligen fått som jag vill, Jag SKA ut på fredag!!!! Ojojoj va jag är taggad nu, ska bli kul som faan...
Jag & Malin, det va längesen, så nu blir det goda tider igen :)
Känner även lite press på mig, måste gå till krysset o hämta mitt ögonbrynskit, sen MÅSTE jag till jobbet o sola... faan ser ut som en krita nu :S MÅSTE även färga håret.... lite utväxt så där som inte är det snyggaste.... men den snyggaste utväxten hade ändå angelica nu när hon kom hem från thailand... haha... men den är, tack o lov, borta nu ;) hehe....
Får se om man fixar en solning på fredag också, juh mer desto bättre....


Kommentarer
Postat av: Angelica

min utväxt är kvar :D ska färga den någon dag nu.. ingen som vill göra det på mig ju

2008-02-06 @ 22:02:30
URL: http://gelosea.blogg.se
Postat av: Angelica

hoppas man bara kan följa med på fredag.

2008-02-06 @ 22:02:57
URL: http://gelosea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0