Fått en del gjort...

Jaa de har ja faktiskt fått idag... vakna tidigt idag så ja tog 10 bussen ner på stan... gick först o boka tid till klippning som jag ska göra imorgon kl. 10.15 :S lite tidigt men sköönt o få de gjort... sen va ja till försäkringskassan åt mamma o kopiera lite papper o så... sen hitta ja en skit snygg tröja till lillebror på JC, den hade kostat 300 men nu va de typ halva rea osv. så de kosta 80kr :) VIlket kap, ja älskar att köpa saker till han :D
Sen va ja in på Gina en sväng också, o därifrån går ja faan aldrig utan att köpa nåt... hehe... de vart en snygg t-shirt me boxar linne under... o en jätte snygg tröjja, den va lång så man behöver bara ha leggins under, typ en "fin" munktröja...:) haha.... lite svårt att förklara.... Men snygg va den....
Efter stan så drog ja till jobbet o sola lite också, sköönt att ha de gjort också.... tänkte nog sola imon också efter ja har klippt mig...
Vad ska man hitta på idag då? jag orkar inte gå ut heller i de här vädret.....
sköönt me lite snöö, blir så mycket ljusare o finare ute men de blir juh sååå jävla blöött....
Kanske kan ta en prommis till Maxi senare o lösa in min bingolott o trisslott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0