Gårdage var mycket rolig...

Jaa faan ja hade skit kul igår, först drog ja till tessan där vi öste i oss grogg... hehe vart lite på g där...
sen tog vi taxi till söder, va hemma hos david me han sandra selim o azad.... fick goda drinkar.
Sen gick vi ner på stan, till goa.. där hade ja de underbart, brolle Jr, va där o han är juh faaan stört skön alltså.. va inte så mycket folk där heller så de va också sköönt.... har lite inspelningar på telefonen hehe. Men sen vart de lite tjaffs där inne så vi drog... alla ville till sätra på efterfest o då va klockan 12 hehe... vem fan drar på efterfest då?!! jag ville till slick....  jag o azad gick dit, tessan va me hon också men hon banga o drog till selim... så där va ja själv me azad hehe... han stod vid spel atomatern o spela, jag gick fick hämta ut 4 kvitton på 500kr så mycket drinkar vart de... hehe.... sen strosa man runt där lite för sig själv hehe.. träffa lite trevligt folk så där.... ;D
Sen stod man bara o döa men martina kom o rädda mig från killarna så ja fick dansa me henne lite också :)
Så nu ligger man här som ett slakt, undra va man ska göra idag..

bingolotto ikväll iaf med mamma <3

Näää nu måste jag ladda hem lite Brolle låtar ;)
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0