Så va de gjort...

Jaaa nu har jag framkallat lite bilder som ja har på datorn, gjorde de på extrafilm.se skit billigt o skit enkelt... ja framkalla fan över 70 bilder och det blev 90kr med frakt o hela skiten.... hur bra som helst... så kan man ta bort lite bilder på datorn, skulle behövas... hehe näää nu är ja hungrig, maten är klar om 5 min.... mums mums...

Iaf så ringde barbro från PFV o ville att jag skulle jobba i helgen... så de e sköönt, jag som har haft panik att ja inte har jobbat så mycket... imorn jobbar 7-15.30 o på söndag jobbar jag mellan 6.45.15 så de blir bra me timmar... sköönt me helg ob också,... såå de va jävligt tur att jag inte följde me er o festa frida!!! hehe ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

japp vi får ta o festa en annan helg!!!! snart! :p

2008-01-19 @ 14:45:58
URL: http://fridaramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0