Såå där ja...

Nuu är ja inte lika irriterad iaf hehe... Azad har varit här me mig hela kvällen iaf, för ovanlighetens skull :D
Ja ska ner på stan imon kl.10.15 o klippa mig, efter de så ska jag möta azad igen o luncha lite tror ja,

Meeeen ja vill att du ska logga in nån gång så man får nåt trevligt svar tillbaka.... va ett tag sen nu, börjar bli lite frustrerad :S

Lillebror ligger o sover sött iaf, Han är mitt allt... han är det finaste ja vet!!!
image7


Jaahaa så ska man jobba på fredag o lördag, börjar 7 båda dagarna så då blir det sängen tidigt....


Faaan ja som va såå sugen på att gå ut, men vad gör man när Vallon kallar :)


Nää nu ska ja äta en riskaka, sourcream onion, sååå jävla goda, sen blire det lite prat med anna panna sen ska ja faaan lägga mig, det kommer bli såå svårt att somna imonkväll annars.... de e de som är så tråkigt när de bara blir nån dag så där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0