Såå jaa..

Jaaa faaan vilka problem jag o anna hade igår, hehe... faaan msn va skit knepigt, skällde på anna för att hon aldrig logga in men de vart juh faaan lika för mig, sen funka de faan inte för 5 öre... men sen vart de bättre...

Jaaa klippt mig har jag iaf gjort idag.... vart bra, men de va juh bara topparna som skulle fräschas upp lite :)
Köpte även ett pudervax till håret för 170kr men de va de värt för de e så jävla bra.... blev även schampo o balsam från björn axén... 200 kr rök där också men de är det också värt :) hehe....

Skulle även möta azad och käka lunch me han men han sover juh för faaan bara... blire så irriterad när man har bestämt att möra han såå kommer han inte, vaknar faaan inte heller när man ringer... men men....

Ja är sugen på nåt gott.... tror ja ska göra lite god soppa....  Tråkigt har ja också.... men men....

Angelica är även hemma :D hehe såå nu slipper man va avensjuk också... hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0