Utgång!!!

Yes!! ja som va sååå sugen på att gå ut o nu blire sååå :)
Ska hem till Tessan om ett tag... mamma ska köra dit mig till 9 typ... blir nån grogg där, Jag står för bacardi apple, sååå jävla gott.... faaan ja har inte ens duschat än... kanske ska ta o göra de då..
måste äta nåt också, o slita ut alla kläder så man hitar nåt att ha på sig, men ja har  juh såå jävla mycket nya kläder nu som ja har beställt så de ska inte va nå problem :)
Sen efter vi har tagit nån grogg så ska vi hem till david o sandra.... azad o selim e väl där dom också ;)
Sen ska vi ner på indiska eller goa som de heter... Brolle jr. är där haha han är ju skit sköön =D
får väl se om man blir kvar där eller om vi drar till slick, skulle va kul faktiskt :)

Faan så ska man hitta hem till tessan sen också, sörby är inte dirket min starka sida, tur att mamma kör mig!!

Faaaan va kul ja ska ha ikväll, har vart suuugen såååå länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0