Bra dag..

jaa min dag har faktiskt vart rätt ok... började jobba halv 8 imorse, mamma också så hon släppte av mig så ja slapp ta bussen.... morgonarbetet som är värst gick bra o vi va klara tidigt.... sköönt de...
Sen har ja bara njutit resten av dagen på jobbet..

Övertalade mamma att vi skulle åka o bada idag också... slutade jobba kl.14 så ja tyckte att badet skulle hinnas med.
så mamma hämtade även mig på jobbbet, skööönt de, såå åkte vi till hemlingby o va där tills nu, kom nyss hem....
har dock bränt mig lite känner ja... ansiktet :S

Imon blir det inget bad däremot, ska jobba på em. Men torsdag ser jag fram emot... ska åka till sandbankarna o bada...
se till att smörja in sig ordentligt bara.... Ska till maxi på onsdag efter jobbet tänkte ja o handla lite gott som man kan ta me sig på torsdagen... tänkte köpa kyckling o göra en god sallad, alltid gott me de på beachen :D

Hungrig är ja nu också... mamma står o gör köttgryta, gott de :D me ris!
ska även hem till tessan ikväll tänkte ja, har gått allt för många dagar sen jag umgicks med henne, o det går ju inte för sig  hehe :D

Jobben strömmar in iaf, men synd att man redan har jobb dom dagar dom frågar om... ville att ja skulle jobba på rågången imon men ja jobbar ju redan på vallon så de va inte mkt o göra....

Va mycket det blev.... Ska fixa o dona lite... Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0