frissan i mitt liv :D

YES!! äntligen har ja hittat min frisör... hehe... hur underbart som helst.. det va ju mammas kompis som tipsa om det...
Gjorde mina slingor o klippte mig där, 400kr!!!!! Förstår ni hur billigt det är?? sist jag gjorde slingor betala jag 1100... mindre än halva priset nu alltså... över lycklig ju :D

Iaf... Valbo vart de efter frissan igår... jag angelica o tessan... hitta ett par skit snygga pumps, eller dom va helt vanliga svarta :D prsiet va bra de också ;) vart lite shopping idag på stan också... köpte 2 tubtoppar... finfint!!

Bara hoppas att jag kan byta helg med någon på jobbet nu då... vill så gärna festa på lördag... Camilla fyller år så då vor jätte roligt om allt gick ihop.. superfest blire där... hehe :D
Tessan brände skivor igår, jag tog dock bort en låt, haha... men annars va de bara bra innehåll...
har degat ett tag nu, badat, tvättat o donat...
såg att ja hade endel missade samtal från tess nu, bäst ja ringer henne :D Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken frisör var det ? =D

2008-07-09 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0