hett hett hett

Jaaa guud vilken het dag det har varit idag... började tidigt imorse, ja o tessan gick till jobbet. då va klockan bara 7 o man kunde bara ha linne på sig annars vart det bra svettigt... hehe...
inte skit kul o jobba i denna värme... men det funka... man måste ju...
angelica mötte mig utanför jobbet kl 14.. då gick vi hem till mig, fyy faaan va svettiga vi va. gick förbi time o köpte lite godsaker... sen tog vi cyklarna o cykla till hemlingby badet.... o dåå kan ja lova att svettet flöda av oss.. faaan va varmt de va.. de första vi gjorde va o hoppa i poolen... inte dåligt sköönt de inte... ojojoj....
börjar jobba kl.16 imon... så ja får se va ja ska göra innan det... alla jobbar för faan.... vill bada jaa, ingen som har bil heller...
köpt lite limpor har ja gjort också... elelr lite. 5 limpor fick det bli.. så nu har man så man klarar sig...

En dusch kanske? jaa det måste jag göra, men inte riktigt än...
Ikväll kommer baby till mig också.... myspys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0