less less less...

Slutade 2 från jobbet, kom hem o somna, sov ett bra tag där... såå nu känner ja mig helt seg i hela kroppen....
kollade på vädret iaf o de skulle ev. bli regn imon... faaan min enda lediga dag o ja som ville bada...
men ja ger inte upp hoppet utan det blir säkert finväder ändå.... har ja beställt ju....
ska åka iväg me mamma o hämta ut mitt paket nu sen förbi maxi o handla lite...
göra kyckling sallad ikväll också så man har till imon, blir det inge bad får man väl äta det till lunch....
Tessan ville att ja skulle följa me på sommarkväll ikväll också, men vette fan om ja orkar, så slut efter mitt jobbande o om man ska fixa o dona ikväll så..... jaa det visar sig..
ska byta om nu o sticka iväg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0