Sluut...

Jaa nu är jag faktiskt rätt trött.... det vart faktiskt jobb för mig idag, första gången på över 1 vecka, trött på min ledighet, måste få ordning på dagarna :D men denna dag va de inte på kära vallon utan det blev på rågången med tessan, hehe,, skojj de ju... även om hon slutade vid 3 o ja fortsatte min dag ända till 20... men det gick faktiskt bra, tror ja iaf, hehe....
ska jobba där imon också mellan 6.45-15.15, inte det roligaste men de e lika bra o köra på så man kommer in i det.. första intrycket är ju det man går på o ja fick ett bra intryck :D hehe...
ska jobba lördag där också, med tessan ;) sköjj de...

Min mage mår inte bra... vakna inatt av att ja mådde fruktansvärt illa... trodde verkligen att det va magsjuka, mådde så fruktansvärt illa... men sen när ja vakna då hade det gått över... Känner nu att min magkatarr kommer smygandes också, usch jag orkar inte med det.... :Sskulle ge vad som helst för att slippa det, verkligen det värsta som finns.....

Nää nu ska ja slappa o kolla på tv lite, ska lägga mig tidigt så man kommer upp imon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0