Snor..

Hur jävla mycket snor kan en människa ha i sin näsa? Jag fattar inte, tycker inte att ja gör annat än att snyta mig heela dagarna.... det är det värsta med förkylning, tar sån tid innan det går över helt... ska hålla på o hostas o snoras hur lääänge som helst efter...

Ska iaf klippa mig imon.. o slinga håret lite mer... tror de får bli sista slingningen nu sen färgar jag det nog själv hemme.. med typ ljusbrun eller nåt... dyrt o gå till frissan hela tiden, håret blir så förstört av slingor också...
Blir nog en snabbis ut till valbo imon också... med Tess!
Har precis variit hos henne nu, första dagen ja lämnar mitt bo hehe... får ångest att bara ligga hemma...

Ska kolla på tv nu tills ja somna tänkte jaa... god natt me er... Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0