Dagen..

Dagen har varit lite upp och ner... hehe.. vaknade o skulle ta mig en dusch, men hade vi nå varmvatten? Näää..
ringde gavlis o då va det nån jävla grävmaskin som hade kapat nåt jävla rör eller va dom sa....
såå trött va jaa hela förmiddagen, vaknar ju inte utan min morgon dusch.... låg inne på mitt rum o prata me baby i telefon, såå ljög han lite, saa att han va på väg till sin mormor o grejjer.... helt plöstligt ringer det på dörren hos mig o ja gapar att mamma ska få öppna, trodde de va nån av lillebrors kompisar... men icke, helt plötsligt stog baby i mitt rum, tror ni att ja vart dåligt överraskad?? åhhh såå glad ja blev, helt oväntat, sånna saker som får en att va extra lycklig.. hehe....

När han hade gått så ringde tessan o tjata om att ja skulle följa me till valbo, men vi hade ju inget varmvatten fortfarande, va sååå less... så ja o mamma tog vattenkokaren o värmde bra mkt vatten så ja fick tvätta håret o duscha av mig :D
såå vi tog bussen til valbo iaf... hör o häpna, jag köpte inte ett dugg!!! tror inte det har hänt på hur länge som helst...

Sen vart det lite makaroner o köttisar hos tessan, spela lite kort o såå...
Hemma nu iaf... ska upp halv 6 imon.. inte skit kul inte, men det blir ju pengar... ska jobba lördag dag också så midsommar afton blir kanon lugn, angelica kommer hit på mat, frida kanske också skulle dyka förbi... trevligt det :D

Nää nu ska ja lägga mig o kolla på tv.... hej mä er!!

Kommentarer
Postat av: Anna

oj vattenkokarn?? fick ni hålla på i timmar dåra eller? :-P

2008-06-20 @ 09:29:41
URL: http://www.dagutdagin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0