Heelt slut..

Jaa då va man hemma efter en dag på jobbet igen då... huur trött somhelst... tror ja ska somna till en stund, känns verkligen som det, även fast jag ine är en människa som b rukar kunna sova på dagen.
Har mina linser i ögonen också så då känns det som man är ännu tröttare faan...
Skka blite good mat ikväll också, potatisgratäng o kött... o nå tårta till efterrätt.. kvälle består dock av bara mig mamma o angelica eftersom man måste till jobbet imon... sköönt ändå med en mysig hemma kväll, får om frida kommer förbi också eller hur hon ska göra...

Heela helgen jobbar jag me Elina iaf så det känns ju skojj... har man nån att lalla me :D hehe...

Hej mä er!!

Kommentarer
Postat av: Anna

linser??

2008-06-20 @ 22:27:08
URL: http://www.dagutdagin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0