jobba...

jahaa då ligger man bara här i soffan o väntar på att klockan ska bli halv1 så man får gå til bussen...
börjar jobba kl.13....  så jävla drygt, dagen blir så jävla lång.... o slutar inte för än 21.45... sen så ska ja upp o jobba 7 imon... o bara tanken av det gör mig ännu tröttare... hitta inte mitt schema här hemma heller... tror ja har det på jobbet nånstnas.... får lite ångest också... får jobba nästa helg om ja vill, men det kommer fan bli 6 helger i rad för mig.... visst är ledig i 10 dagar sen så visst kan man väl kanske....

Har försökt ringa tessan också... vakna o då hade ja lite sms från henne... skulle ringa henne dirket när ja vakna, o om hon inte svara skulle ja bara fortsätta ringa hehe, ska väl göra ett til försök nu snart... har en känsla av att hon va lite på lyset igår,. hehe...

Nää ska ta mig en cigg o lite ostkrokar... gott som faen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0