Mår skit..

Jaa fyy faaan... igår jobba ja mellan 7-14, hann inte ens sluta så ringde dom o fråga om ja kunde jobba kväll också... fast mellan 16-20...  så jag gick o sola en sväng, hämta ut pengar o köpte jordgubbar... så vi käka glass o jordgubbar på jobbet, vilket jag ångrar såå  enormt mycket!! Fick så enormt ont i magen, min jävla magkatarr, brukar inte ha det så ofta men igår hade ja de från 4 till ja gick o la mig, o när ja vakna imorse hade ja fortfarande ont!!! Hur är det möjligt?
Orkar iaf inte ligga inne idag, ska ringa  väcka tessan i skaplig tid tänkte jaa, sen ska vi ner på stan o handla nåt gott sen bara ligga i boulongern...

Fick ett samtal imorse också, inte allt för roligt, Tycker om dig enormt mycket, Finns här för dig, När som helst!!!


Ser även fram emot att göra något me jobbet, Har satt upp lapp om att åka till eckerö, får se vilka som vill åka så bestämmer vi datum sen som passar alla, hittills så är det Jag annakarin johan parvin o anki :D men det kommer nog fler namn skulle ja tro :D Nice det...

Nää en dusch nu o fixa lite....  Hoppas att magkatarren går över... orka ha ont konstant, spelar ingen roll om ja ligger står sitter går....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0