2 dagar i rad..

jaa de kommer bli tatuerings pina 2 dagar i rad... men faan va ja längtar.... den 31 mars så fick ja en tid så jag ska göra min på foten, ska gå diit i veckan igen med en bild ungefär hur den ska vara.... Ja har snackat me linn om att hon ska rita upp en, det var hon väldigt snabb med, o snyggt vart de, duktig trodde ja hon va men inte så duktig ;) hehe... ska bara göra några små ändringar. o sen dagen efter 1 april ska ja fylla i min jäkel på hela skuldran, faaan det ser ja inte fram emot lika mycket men de blir bra när de e klart...
fan va ja känner att mina senaste inlägg bara handlar om tatueringar hehe... jaa... blir såå... såå nöjd över att det fanns tid så snabbt ändå...

Har fått en hel del mms av angelica nu... blir skiit bra de här... o när man har många så vet ju tatueran precis vad man vill haa... så kan får väl lägga ihop lite av varje bild så blir det kanon bra i slutändan...

Snart ska ja o mamma åka o köpa tai mat vid ica maxi, såå enormt jävla gott är det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0