Anna..

Jaa vad kan man säga om min anna? hehe de finns mycket...
hur länge har man kännt na? hmm.. 7-8 år kan ja tippa på om ja kommer ihåg rätt...
hon är mkt för mig, men just för tillfället så är hon som en dagbok hehe, hehe bara tar emot o tar emot om allt ja tjatar om, men ja kan juh inte låta bli.... tror hon tycker de e lite kul hon också, hehe.... Hon fråga en klok fråga nyss också... vart vill ja komma med de här? en bra fråga, just nu känns de som att minsta lilla räcker för mig, haha, men både ja o anna vet att ja vill att de ska gåå långt... hehe.... jaa de skulle va skojj...
Anna är precis som mig, o ja som henne, vi tycker nog exakt lika om allt.... Min hjärtevän!! Hon o jag är bäst, hehe helt enkelt oslagbara.... jaa de va kul, får du läsa de här sen då anna :D
Jag är min egen värld, faaan ar inget annat i huvve o ja fattar inte för egentligen så vill ja inte, vaknar till o me på natten o tänker på de här, helt ofattbart.... Men ja vill!! åhh gud va ja vill, men de går väl över...
Ja det blev väl en gåta för alla som läser, Anna vet.... Angelica, också min bästa hjärtevän, hon kan ha en aning, du ska fåå veta... hehe, men inte riktigt än... vi låter morgondagen gå först... Du kommer bli galen på mig... Men de har vart så här ett tag nu... men de tog fart för några dagar sen.... men ja blir galen på mig själv, för ja ville inte de här, det bara blev såå.... tankarna går dit dom går.... o det känns som det känns...
Anna har bara lyssnat o lyssnat o åter lyssnat, men det uppskattas nå enormt... måste juh få ur mig de... imon blir de värre, bäst du laddar batterierna Anna, det kommer bli terror...
Jadu Anna... Puss på dig, Älskar dig... nå så fruktansvärt, det ska du veta, vad skulle ja göra utan dig??

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du hanna vad gjorde vi utan varandra? du är ju typ den första och sista man pratar med på dagarna, du är den som vet ALLT om mig!! så kräma på du, klart jag lyssnar va faaaaaan go for it girl ;-) älskar dej pusss....ähhh du kan väl få en kyss å då :-P fan måste ladda batteriet i telen åxå :-D

2008-03-17 @ 20:32:07
URL: http://www.dagutdagin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0