Helt sjukt..

Jaaa jag ska faaan gå o lägga mig nu, jag är såå jävla trött... visst att ja klev upp halv 6 men ja brukar kunna va vaken längre än till 9 iaf... hehe, men ja har längtat till sängen ikväll, idag när ja kom hem så hade mamma tvättat o bäddat rent i min säng, har hon inte gjort åt mig på länge haha, så de va oväntat, men sköönt...
O så här på kvällskvisten så spydde hon också, o jag som är sååå jääävla känslig... fyy faaan, men de va nog nå skit som hon drack eller så... för de va typ 2 timmar sen, o efter de har hon bara sovit, men ja är juh en sån där människa som bara känner efter sååå jävla mycket, såå ja bara inbillar mig att ja mår illa:S

Ska lägga mig o kolla klart på lets dance nu iaf, faaan eroz ramazotti är juh där, inte dålig han inte!!!!
image30
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0