Hur??

Jaa jag fattar inte hur fan ja kan va såå jävla trött... vakna inte så tidigt idag heller... men ja har typ legat me datorn heela kvällen så de kan väl lätt bli så då,,,
Har iaf bokat in ännu en dag me angelica imon ;) hehe ska runt till lite olika tatuerare o höra när det finns tid, vill göra de snart... ska gör min fot lite fin me stjärnor o grejjer, jätte nice kommer det blir... men så ska ja fylla i min jävel som ja har över hela skuldran också.... 1april kl.13 har ja tid... men de gruvar ja mig för, det gjorde såå jävla ont, faan man glömde bort o andas mellan gångerna....
Nää ja ska ta min nattcigg nu sen ska ja faan lägga mig känner ja... ska iaf upp vid 9 imon, har lovat mamma att följa me när hon ska besikta bilen, hon kommer väl svimma om hon får massa 2or.... stackarn, men bilen är faan rutten nu... Haha!!!

God natt gott folk...

Just d, va inne o läste angelicas gamla blogg, o vid ett tillfälle mådde hon inte bra utan hon beskrev sig så här:
Jag mår som ett slaktat åsne arsel som nyss blivit ner skiten av en mås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0