Jävla väder...

Jaa jag blir såå less på detta väder, faaan ska de kommma snöö för? usch igår va iaf gågatorna helt torra med endast lite snö högar lite här o var, men nu är det snöö överalllt!! vill inte, vill ha värme... Just därför ska ja åka ner på stan o sola lite så ja får man dagliga dos av värme ;) hehe...

O ikväll blir det party, faan va skojjit alltså.... Måste packa ihop alla grejjer också, tänkte bara ta en dusch hemma så får ja göra resten hemma hos anna, alltid roligare o vara me henne o göra sig klar hehe... just ja, kom på att ja måste köpa mig en sprite också som ska me till anna, hehe kanske blir lite chips o nåt gott också...

Ja bliir helt galen i dig, va ska man säga?? Helt underbar... Jaa de va väl rätt ord..

Shit va anna får stå ut me... men ikväll ska ja va tyst haha.... Nää nu ska ja dra mig mot bussen tror jaa...
Ut i denna kyla, fyy, ja som vill använda vårjacka, men de lär juh dröjja ett bra tag...

Kommentarer
Postat av: frida

ja fan vi ska ha sktikul! o jag blir väll alltid full (fullast) så de är inge problem hahah..

2008-03-21 @ 12:25:10
URL: http://fridaramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0