Jobba..

jaa jag som hade tänkt att vara ledig måndag-fredag den här vecken, men redan i mådags så sprack det, hehe då jobba ja kväll sen va ja ledig igår och idag... men så ringde dom o ja ska jobba 7.30-13 imon...sen är ja ledig fredag iaf sen har jag heeela helgen....

Idag ska ja umgås med anna o angelica... jag o angelica tänkte ta bussen hem till anna... va ett tag sen, kan man kolla på greys anatomi där, sen möter jag azad på vägen hem så sover han me mig :D både ja o mamma jobbar imon o lillebror e sjuk så han är hemma från skolan så då får azad va här me han...
ja trodde först att han fejka att han va sjuk för han brukar göra så när han inte vill till skolan, men nu för ett tag sen när ja snacka me anna så somna han här på soffan bredvid mig o de har inte hänt på många år att han sover på dagen, inte ens om han vara riktigt dålig... hehe stackarn!!!

Nu är det inte länge kvar till anna fyller heller... faaan va ja längtar, skojj ska vi ha.... Glad blir man av alkohol!!
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0