lite inköp..

Ja de vart lite inköp idag också, en till tunika, har en likadan hemma, men den är vit o den ja köpte nu va svart, men de e såå jävla enkelt me svart, kan ha va fan som helst till juh... lätt som en plätt..
vart även ett till linne på gina som ja har tittat på många gånger men inte blivit av att ja köpt de, men nu va de halv priset så då va ja tvungen att slå till trots min dåliga ekonomi nu, men ja klarar mig alltid hehe...
Anna vart klippt också, såå fint såå... sköönt o blir av me dessa toppar, snart dags för mig också tror jaa..

Ringde till jobbet idag också o sa ifrån mig lite jobb, faan ja har juh jobbat som en galning, så ja sa nej till nästa fredag o lördag, har andra planer då... o Angelica, gullhjärtat gjorde även samma sak, det är vi evigt tacksamma för.. hehe... nää nu ska ja ta en banan... o en cigg me angelica, hon ringde nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0