Morrn Morrn!!

Klockan är bara 9 o det känns som att ja har vart vaken hur länge som helst, eller ja har iaf vart vaken i 1½ timme, mamma jobbar o lillebror har juh lov så han väckte mig, mn inte gör det mig nåå...
tänkte hoppa in o ta mig en dusch nu snart, ska faktiskt åka till jobbet o sola också.... känns som de va ett tag sen..
tänkte även sola lite imon, ska på stan me anna imon, hoppas hon inte glömmer, hehe, måste förbi tatueran o lämna bilden på min tattoo som ja ska ha, ska faaan göra den på måndag, vilen smärta  :S men de är det värt.. hehe... kanske tar en solning imon på stan också, eftersom ja o angelica ska ut på fredag så kan de va skööönt o va lite nysolad, ja är hungrig också... har inte käkat nån frulle helller, men ja tror ja gör det efter ja har solat...
O ikväll ska man väl inte göra så mycket, kolla på greys anatomi kl.21 iaf, faan d e ju såå jävla bra..
får se vilka man får jobba me imon nu då, parvin vet ja iaf, så de  esköönt men sen kan man juh hoppas på det bästa... :D

Ska ringde Pfv nu tänkte, måste höra så de blir rätt i helgen, ska även höra om det finns nåt nästa vecka... har bara jobb till på söndag sen är det sluut... men de löser sig hoppas jaa.... de brukar göra det...


Kommentarer
Postat av: Ida

vad ska du tatuera och vart?? :)

2008-03-26 @ 09:37:38
URL: http://curryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0