Snart såå..

Jaa snart så är de dags.... hehe har plockat ihop alla min saker nu iaf som ja ska ta me till anna, vart fan bara 1 väska.. så de e sköönt för då kan man hänga in den på krogen, slippa konka :D
Hungrig är ja också, mamma ska köra mig till anna så vi ska svänga in o köpa lite tai mat på vägen, så anna o jag får nåt i magen ;)gott som tusan, måste köpa lite sprite också, så man får sig en grogg iaf.. hehe!!!
Kommer säkert bli mycket kort knäppta också, angelica jag o anna har en varsin kamera i beredskap så de blir bra, säkert nån till jäkel som har me sin....
Näää en cigg nu sen in i duschen så ska man väl va klar....
Puss.

Skål på er!!!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0