Vantage Point!!

Jaa den va ja o Azad på bio idag, riktigt bra va den också, först tyckte man de va lite drygt för man fick se samma sak från olika synvinklar men den va bra ändå, man satt på helspänn...
Hehe ja tappa ut typ halva våran popcorn, men inte gör de nå inte, va såå jävla mätt ändå...
Tänkte lägga mig i sängen o kolla på tv ett tag nu tills man somnar... va juh uppe 6 imorse :S

Och jag tycker sååå synd om min lillebror, han e såå sjuk, har haft feber nu i tre dagar lite till o från.. han har inte ätit nåt varken igår eller idag, o han bara ligger i soffan o kollar på tv, ja menar han e fan 6 år o då brukar dom inte bli så dom bara ligger utan dom kan leka o grejja lite ändå, men han e jätte hängig, hoppas han mår bättre imon annars måste vi nog ringa hälsocentralen imon.... Älskar min lilla plutt mer än allt...


Just de ja, har en granne i huset mitt emot, en gullig liten gubbe som bor helt själv, han e alltid glad o hejjar jämt, ser han jämt i fönstret hur han donar o grejjer... men nu har mamma o ja lagt märke till att taklampan i köket har lysit i dygn, o ena garinen hänger helt snett så det ser ut ugefär som att nån har dragit i den, så vii har spekulerat en del o tänkte att de kanske har hänt nåt eller att han har ramlat o dragit tag i gardin, men blir juh lite fundersam, o det är aldrig nå folk där heller, har aldrig sett honom med en annan människa utan han är väl lite ensamvarg... får se om lampan är släckt o gradinen tillfixad imon, hmm... jaa.. finns mycket man kan fundera över....

God natt alla o sov gott iaf, imon blire en slappdag, ska inte göra ett dugg!!!

Kommentarer
Postat av: frida

jasså ja det måste jag göra!! =)

2008-03-14 @ 07:55:14
URL: http://fridaramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0