Lycklig!!

Jaa idag har ja handlat som bara den, Anna vart lite (läs mycket) trött på mig hehe.. men hon är ett gott smakråd iaf.. känns underbart bra.. hitta enormt mycket kläder på vero moda, o där handlar ja aldrig.. åhh ja är såå kär i mina kläder... men ja ska lämna tillbaka en tröjja som ja köpte, o en tunika från åhlens ska ja också lämna tillbaka... får man tillbaka en 500ing där, så ja ska faan köpa mig en skin jacka som ja hitta idag, SKA ha den, vet att det kanske inte är skinjackaväder ute men man har alltid användning för den!!

Snacka me tessan om utgång imon, men vi får se hur det blir, Sötnosen skulle komma o umgås med mig imonkväll, o det säger man aldrig nej till... men tessan slutar inte jobba för än efter 9 så jag hinner kanske umgås med båda två :D hehe...

Har iaf jobbat ikväll, inte så värst roligt, men de funka väl, ser inte fram emot morgondagen så där jätte mycket heller... den består av jobb mellan 7-14 :S sen efter de blir de stadsrunda...
Faaan va tråkigt att kliva upp imon, vill inte, det är fan första gången som jag ska jobba dag sen ja kom hem från bulgarien, halv 6 står klockan på.. fyy...

Såg även idag att ja flagnar på benen!! Inte så värst snyggt... hmm....
Nää nu måste ja gå in på nordea o kolla hur mycket som återstår av lönen.....  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0