trött..

Jaa nu är ja bra trött.. har jobbat hela helgen + att ja jobba idag, det är såå jävla tråkigt att jobba måndag efter helg..
så fyy fan va ja ska sova gott inatt alltså... tror de blir en film ikväll me tessan o natta.. Ska klippa mig o slinga håret imon också, hoppas verkligen att det blir bra, annars jäklar :D

Får lite ångest också om ja ska jobba i helgen eller inte... ja är ledig nu tisdag o onsdag, ska ev. till valbo imon me angelica efter frissan, tänkte köpa allt det sista som ja behöver ha me mig till ja o frida åker... massa småsaker...
sen jobbar ja torsdag och fredag.... lördag o söndag är ja såå osäker på, man får ju faaan storhelgstillägg o de skulle inte va helt fel känner ja... men ja ska jobba måndag o då har ja bara tisdag ledig o sen åker vi på onsdag....
måste hinna me så mkt känns det som.... sola massa gånger skulle ja behöva också... ska göra det imon innan ja klipper mig tror jaa... sen på onsdag också, måste ju få upp färgen lite :D

Beställde även 2 parfymer från planet idag... man får de på hemresan o ja betala på internet på en gång så det är redan draget, sköönt de :D de vart en lacoste parfym så va de nå jävla paket me 5 olika Kenzo parfymer, luktar såå jävla gott... 349kr för 5 parfymer är inte dyrt... 2 av parfymerna kostar fan över 400 i affärn, fast de e störra flaska men ändå...  Så kan man ju köpa lite fejk där borta :D hehe.... luktar ju fan lika iaf...

Nää nu ska ja ta o lägga mig sköönt på soffan, skulle inte va helt fel att somna en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0