Usch..

jaa nu när man är hemma igen så är det bara till att jobba...
de va inte skit kul o jobba igår kväll iaf... jag som hatar spyor, så självklart va de en som spydde ner hela sig o hela rummet, 2 ggr också!! Men som tur är så har ju jag så snälla arbetskamrater så jag behövde inte ens sätta min fot inne i de rummet...  angelica jobbar dag så hon hade snokat lite hur de va uppe hos oss o de hade tydligen vart lugnt inatt... såå då tar de inte emot lika mycket o gå till jobbet ikväll, ja jobbar me anki o helene så de blir bra de...
börjar inte för än halv 4, visst de kan vara sköönt men ändå drygt o bara sitta o vänta på att tidn ska gå....

Känner mig inte skit fräsch nu iaf... har fått nå jävla soleksem över hela halsen... såå jävla äckligt... kliar som fan gör det... usch, ska fan ha polotröja på mig :D

har inte rört resväskan än heller... allt ligger fortfarande nerpackat... måste ta mig i kragen o göra det....

Mys ikväll ;D Längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0