varmt..

jaa fan va sköönt det är ute alltså... man blir pigg o glad av vädret... hoppas bara att detta är försmaken till sommarn, så det inte blir nå skit väder i sommar, sånt orkar man inte, även om man bara ska jobba...

Har iaf röjt min skogarderob nyss, vart en stor papperskassa me massa som ska slängas....
men sen kommer ja ingen vart, Jag måste rensa ut bland alla mina kläder också... faan sommarkläder som legat sen förra sommaren, måste tvätta allt... så vet man inte va fan man ska ta me sig.... jobbigt innan man komer til skott riktigt.... behöver köpa ett par till korta leggings iaf... har ett par vita, måste ha ett par svarta också tror jaa...

Såå sköönt o få vara ledig imon också.... men måndagen ser ja inte fram emot.... 7-17... sen bara ledig tisdag, såå allt måste göras imon o på tisdag... har tvättid på tisdag mellan 11-15 så ja känner mig enormt stressad, vet inte varför... nää ska väl grejja lite mer nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0