alone and cold...

Det är så förbannat kallt... hade hoppats att J skulle sova här inatt igen men så blev det inte..Fick pussas lite grann idag bara....
Vad ska man göra imorgon? Ska ner på stan iaf och köpa en termometer, vill verkligen vet hur kallt det är i min lägenhet... sen när ja vet det ska ja ringa o klaga... första gången ja ringde fråga dom de, inte en aning, men dom kom hit o greja lite me elementen men ingen förbättring... brrr... men ja ska absolut inte köpa nåt annat på stan, har köpstopp nu :)

Kolla på ensam mamma söker ikväll, man blir såå kääär när man tittar på det, är väl det ändå, men man blir ju lite avensjuk... faan jag o J har aldrig haft nån date :) haha det bara vart vi dirket ändå lixom... det har gått över 7 månader sen det blev vi, vart tar tiden vägen? allt går så fort...

Kanske ska besöka anna igen, vi har ju så trevligt ihop...
Men ja kom på att ja måste vara hemma på dagen, Azads kompis ska köpa min peak jacka, o dom skulle komma hit imon o testa den... då blir man ju 2000kr rikare iaf..

Skicka iväg ett sms till anna nu iaf, får se va man får för svar.... :)

Nää ska kolla klart på oth avsnittet jag höll på att titta på när baby kom....

Tack o hej... mina händer är förresten djupfrysta känns det som..

Åhh fick svar nu :)

Hanna: Görs imon? sällis?
Anna: oh ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0