Brr...

Guuud va ja fryser, nyduschad o blött hår, och 16,5 grader... ringde idag igen o klaga så dom ska väl komma hit under dagen får jag hoppas..

Inatt sov jag sköönt iaf, men det va värre när J gick så där vid halv 7 :S dåå va det inge sköönt längre.. hehe...

Vad ska man göra en fredag som denna?
Får finbesök av natta o Zélina om ett tag, trevligt som tusan :)
Men kvällen då? inte en aning va jag ska hitta på, det visar sig...
Mysa till en film och popcorn... jaa det låter väl inte helt fel?

Vart lite avbryten i mitt bloggande nu av ett mycket trevligt samtal från barbro på pfv, fick äntligen lite turer, inte va det många men då vet man att man har nån till iaf... en helg dessutom... känns ju bra...

Nää nu ska ja gå o föna håret och göra mig klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0