fredag..

Jaa den här fredagen gick fort... vart en bra dag :)

Fick vakna upp med min älskling imorse, me like!!
Natta o Zélina kom på besök... vi käka snabbisar o burkköttfärsås :)
Dom gick vid 3 tiden tror jaa..

sen ringde nina, hon kom på besök :) trevligt...
Sen ringde Denice så då traska ja o mötte henne o Amanda. köpte lite gotta på ica söder sen kolla vi på Sava the last dance, äntligen fick jag se den igen.. såå jävla bra ju!!! Sandra kom förbi också...

Hemma nu, ser inte fram emot att gå o lägga mig själv...
Vad ska man hitta på imon?
Mamma ska hämta upp mig vid 1 tiden iaf så ska vi åka till willys o handla, jag handlar aldrig där... tycker inte om willys, ica maxi är bäst :) Men trööökit o gå i samma affär jämt :)

Nästa vecka blir det kniven i hjärtat race, kan aldrig få nog av den filmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0