Good day...

Yess back at home!!

Har tillbringat hela min dag hos anna..
Vi börja med att spela lite kort och yatzy, gamla goda tider...
vart lite avbrott med super mario 3... men de va väl inte allt för roligt måste ja säga...
Bättre me kort o yatzy, lika back in the days!!
Hungriga va vi, Super god potatis gratäng och hur fläskfilé, kanske hur gott som helst... o vi åt mer än 1 majsburk var.. haha ska de va så ska det!!! Jag o anna kan det där me o götta till de, kan lova att vi inte va så hungriga sen...

Haha, ser inte alls lika gott ut på bilden, ser ju lite halväckligt ut dåå...

Busat med michelle lite också, gofisen!! Jonathan va inte hemma...så man får nöja sig med en :)



Jag gav mig in på ett försök att göra inbakade flätor på henne.. inte världens lättaste när dom har såå jäkla tunt och lent hår....
Man märker att hon blivit större iaf, uppför sig något bättre ;) inte lika mycket trots, eller när man inte ser så sätter hon säkert igång.. :)

Nää ska man ta o slå på OTH igen då... inte riktigt klar me första säsongen än...
Kanske lite cheesecake till det, inte helt fel :)



Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha du va mig en jäkel att äta cheescake du hanna :) hihi! ..

2008-11-01 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0