Home..

jaa då va man äntligen hemma... kvällen var hur lugn som helst...
blev klar tidigt ikväll trots omständigheterna :)
Sängen lockar nu vill jag lova... renbäddad, ska ta en varm dusch innan jag lägger mig...
ska iväg tidigt imon också... måste gå från mig vid halv 10 tror jaa, möta upp anna sen far vi..
måste hålla i slantarna bara... beställde även ciggaretter för 1000 kr idag...
gryymy ändå att man kan beställa cigg från tallin över nätet, levereras med posten :)
Fick hem mina linser idag också som ja hade beställt... super nice..
måste komma ihåg att köpa nål o tråd imon så jag kan sy om mina clipps på löshåret...

Duschen nu, god natt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0