Jahaapp...

Ligger här i min skööna soffa..
fick ett snabbt besök av älsklingen för ett tag sen... inget emot lite pussar så där bara ändå :)
Har kollat på OTH, är inne på 5e skivan nu, så efter det har ja bara den 6e o sista skivan, vill lixom inte att det ska ta slut, men ikväll är det ett avsnitt på tv, men det är ju nytt, håller på me dom gamla ja :)
Mamma kommer väl komma o hämta mig om ett tag, runt halv 3 sa hon så hon dyker väl upp snart, träffa lillebror också, min älskling, saknar lillebror!! Har ett par adidas skor och en puma jacka åt honom som ja har köpt... så han ska få det nu, lillkillen..
får se till att vara hemme till 18 bara, då är det OTH, sen Gossip girl efter det... hur bra som helst..

Nää nu ska jag ta en cigg o byta om, packa ner oscars saker i en påse, ska även ta me mig sex and the city filmen för mamma ville se den, Jag älskar den... kan sitta o kolla på satc hela dagarna...
Men blggar väl säkerligen mer senare...

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0