Morrn morrn...

Tvättmaskinerna är laddade... sköönt... Frida som tycker att ja tvättar hela tiden, men ja har aldrig så där överdrivet med tvätt o mitt torkrum tar sån jävla tid så man hinner inte me mycket.. hellre lite tvätt o få tvätta ofta :)
Fick sms av PFV också, 8.55... ringde upp hehe barbro våga inte ringa så tidigt ifall hon skulle väcka mig...
Ska jobba mellan 17-21.45... 17 va är det för tid att börja? knepigt, kommer man mitt i maten lixom...
O självklart hade ju jag o älskling bestämt o mysa heeela kvällen... eller ja typ från 7... men så blir det inte då... han får sitta o vänta på mig tills ja kommer hem vid 10 :) hehe...
Hoppas dom kommer o fixar andra elementet idag också... men ja tror inte det är dom det är fel på... för det är fan ingen skillnad, ja tror det drar från fönstrena, dom får väl täta dom eller nåt :)
Nää nu ska ja slå en pling till mamma...

Ska nog ägna mig åt sista skivan av OTH idag... pausa mellan tvätten bara :) Dagen kommer gå fort då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0