Nina medicin...

Jajamen.. det funka, min magkatarr är som bortblåst :) underbart, nina funka.. haha..
Vi kolla iaf på 27 dresses... va faktiskt bra... men det blev lite pauser emellen åt :) Kärlek? haha. jaa.. o du frågar när klumpen försvinner? hjälper inte att du står på huvudet i min soffa iaf, säger ju de, för mig har det gått 8 månader o det är inte borta än!!!
Tänkte att ja skulle slänga mig i säng nu o titta på 2½ män... underbara den trion :)
Imon blir det trevligt umgänge med först anna sen min J... Super nice... :)
Måste komma ihåg att lämna tillbaka filmen bara... sen måste ja posta lite grejjer till kommunal, är väl på tiden...
God natt min vänner :)

Kommentarer
Postat av: nina

nej de funkade inte, fan ! hehe

2008-11-27 @ 23:14:13
Postat av: Angelica

haha ring mig imon när du vaknar!! :D

2008-11-27 @ 23:45:44
URL: http://gelosea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0