Ojj..

Den här kvällen/eftermiddagen gick fort...
kollade på alla mina repriser, såå braa..
Va inge sugen på pommes så ja gick till ica o köpte vitlök..
Blev en supergod potatisgratäng med massa majs!!
Vart inge besök av elina, hundarna kallade haha!!

Kollade på sanningens ögonblick, tycker det är grym roande att titta på
Jag skulle dock inte ta dit min mamma, gud va jobbigt...Ha!!
Imon blir det jobb, sköönt... börjar halv 3, tror de va imon iaf :) ska kolla snart...
Undra vilka man jobbar med bara... visar sig, vi har det rätt lugnt om kvällarna så det spelar ingen större roll, eller lugnt har vi väl inte men om man jämför med dagarna såå..

Ska bädda ner mig i sängen o kika på tv tills det är dags att titta in i hjärnan ett tag...

Imon!! Jag bara hoppas... vill vill vill, som anna sa, nu börjar vi riktigt tro på det!!!
Känner att ja verkligen behöver det, vi!!! Då blir allt verkligen perfekt, det förtjänar vi, har inte haft det lätt...

Godnight, sleep well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0