Onsdag..

Kom nyss hem...
vart väckt av anna vid 9 imorse... hon o jeanette kom o hämta mig strax före 10..
först gled vi ut till valbo... Köpte fina presenter till Michelle.. Ett par vingar, en kjol till o ett par super söta tofflor..
Åhh va hon kommer gilla det ;) hehe..
sen köpte ja en skit grym pyjamas till mig, svart/vit/rosa rutig... härlig, den va lite lång i benen bara, Men det blir bra!
Sen åkte vi till toys R us... eller hur man skriver... vidare sen till öb.. vart lite sköljmedel o jätte fint inslagningspapper.. sen efter det vart det dollar... Så vi har vart överallt idag... jag har gjort av med massa pengar men inte kommit hem med nåt vettigt.. visste ju att det skulle bli så anna!!!
Sen efter det vart det lunch hemma hos Jeanette, korv med bröd. sen körde dom hem mig...
Sitter o har inte mycket för mig... ska pyssla lite o slå in paket då kasnke...
vad ska man köpa till lillebror i julklapp? så svårt.. han vill ju inte dirket ha leksaker längre... hmm, ja det blir väl bra det också till slut...

Ska kika på tv ett tag nu... hej!


Kommentarer
Postat av: anna

köp et wii åt han då...asa kul ju :-D

2008-11-19 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0