Prommis..

Sitter fast i min soffa nu... har nämligen städat, riktigt också, dammat över allt damsugit o skurat... så ja är fast i soffan till golven är torra... hehe...
Har äntligen ringt Din bostad o klagat på kylan ja har här, hon ropa rätt ut när ja sa att de va 16-17 grader...
hoppas dom hiner komma hit idag bara, skulle inte skada me värme...
fötterna är fan djupfrysta...

Tänkte ta en prommis förbi PFV nu o lämna in lappen me alla timmar...
Skulle kunna göra det lätt för mig att bara gå till jobbet o lägga den me internposeten men ja skulle behöva vara till ÖB också, köpte lite tvättmedel o grejjer... Får se hur ja gör... ska inte träffa elina o frida för än vid 6 iaf så ja har ju inget för mig...
Tror ja ska göra ordning lite nudlar först... Vill ju vara riktigt hungrig till ikväll ;)

Monopolkväll är inplanerad också, vill ju på lördag? varför skulle vi inte göra det då? Tycker vi tar det då... annars får vi vänta så länge.. hehe anna hade visst en veckan som nästan bara består av jobb nästa vecka... så lördag tjejer? jaa för faan... hehe... angelica får stå för matlagningen.... ;)
Massa gotta ska vi ha också... man kanske ska göra en cheesecake tills dess då... skulle kanske kunna åka till anna o göra den, tar me min elvisp :)

Jaja... Nu är golven nästan torra... Ha de bra hej!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men du kollade hur jag jobbade.. och jag jobbade dag både lördag och söndag! :/

2008-11-05 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0