Shoppingdag..

Yes. idag blev det shopping med anna..
Började med ikea, köpte massa doftljus.. blir så jävla kallt här annars... eller ja det är väl det ändå...
köpte gulgranspynt, jag måste ju ha en julgran.. mamma o jag kanske skulle åka o köpa en imorgon...
lite smått o gott på ikea alltså... sen köte ja två sköna mjukisar på hm... sen höll ja faktiskt i pengarna hehe..
tog bussen in till stan... gick hem med mina kassar... kommer in, då har ja fått ett paket från halsen.. lämna av mina grejjer o gick tillbaka ner mot konsum.. passa på att handla lite bröd o grejjer också... sen hem igen.. o de är ju såå sjukt mkt folk idag, löning, själv får ja vänta på lön till på torsdag, Kommunarbetare vettni :)

Jag sitter o finular på vad jag ska käka för nåt... kan hända att det blir lite snabb mackisar o burk köttfärsås :)
Sen ska jag bara ligga på soffan o lata mig...
J kommer hit efter jobbet idag också... men det bir ju vid halv 10... äntligen nån som värmer en på natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0