Skön kväll...

Dagen började bra.. bestämde me anna att umgås med henne hela dagen/kvällen...
MEN så fick ja den värsta magkatarren ja någonsin haft tror ja, kunde fan inte stå...
Messa anna o sa att ja inte skulle komme... la mig i soffan vid halv 1 o försökte sova, det brukar ju försvinna då...
sov hur länge som helst... hade fått 3 sms men hörde bara ett av dom så ja sov sköönt...
När ja vakna hade det försvunnit lite iaf... men ja orka inte va hemma..
ringde anna o drog dit till halv 5, började med att göra en äppelpaj...
sen åt vi klyftpotatis och schnitzel, Haha hur stavas det?!
Sen kom jeanette o gjorde oss sällsakp, vi va såå sugen på att spela sällskapsspel.. men vi behövde en till spelare..
hon ringde efter hennes bror o hans tjej...
Tackar för det, för kvällen blev perfekt... såå jävla kul hade vi... skicka ner jeanettes bror till jimmi så det vart bara brudar... får köra en repris av det snart igen :)
Tänkteta taxi hem också, jag me min fobi att åka buss med fulla människor på väg ner på krogen, Jag kan faan inte.. Men nettans bror o hans tjej körde hem mig, Tackar för det!!
Så nu kom ja precis typ...
är trött som bara den, även min lilla powernap på 3 timmar på dagen...
Ska jobba imon.. börjar inte för än 3... sköönt det, jobbar med ingela också så det är bra...

Nää dra på mej pyjamasen sen ner under mina 2 täcken, det är fortfarande bara 17 grader igen, det steg ett tag men nu är det lika igen, ska ta o ringa på måndag o klaga lite....

God natt... Anna, Min Vän :)

Kommentarer
Postat av: Anna

självklart ska det göras om!!! :-D

2008-11-22 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0