Söndag

Jaa då va den här roliga söndagen här igen...
Men ibland är det sköönt med söndagar, som idag...
ska inte göra ett dugg.. vänta tills alla repriser börjar, sen nya avsnitten av oth o gossip girl..
Just de, har ju beställt andra säsongen av oth nu, får nog den imon eller på tisdag, för tillfället har natta lånat säsong 1 av mig... se o bara njut!!

Har precis lagt kött i marinad... super gott blir det... tänkte äta pommes o bea till det...
Synd att älsklingen inte kunde komma o göra mig sällskap bara... men men...
Ska jobba imon ockå, känns som evigheter sen, men de va ju fan i torsdags...
börjar inte för än 14.30 imon iaf så det är ju sköönt... hoppas på mer jobb under veckan, kan ingen bli sjuk? haha dum man är, jobbar lö sön mån sen iaf..

Prata me mamma också, berätta att ja hade hittat en skit snygg rund brun matta... 200cm va den också så den är perfekt... 1400, inte såå dyrt för den är ju perfekt.. men mamma envisas om att jag ska vänta lite hehe... hon berätta att hon har köpt nåt till mig tils ja fyller år, förvånar mig därför inte om det är en matta hon kommer med!!

Vad ska man göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0